سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درس و فراگیری دانش، مایه باروری شناخت است . [امام صادق علیه السلام]
3  پیدای پنهان  4

حسین آموزگار عشق (پنج شنبه 85/11/5 :: ساعت 11:4 عصر )

 

سلام برتوحسین

سلام بر هر چشمی که نام تو اشک می نشاندش

سلام بر هر دلی که با یاد تو آرام می گیرد

و سلام بر تو یا مهدی که نام تو یادآور حسین است.

چه زود می گذرد ...... انگار همین دیروز بود که  با پروردگار خویش در عرفات نجوا می کردی که:

ماذا وجد من فقدک و ماالذی فقد من وجدک

آن که تو را گم کرده چه یافته است؟

وآن کس که تو رایافت دگر چه چیزی از دست داده است؟

و می گفتی؟

الهی کیف اعزم و انت القاهر و کیف لا اعزم وانت الآمر

خدایا چگونه عزم کنم بر طاعتت ، حال آنکه تویی قاهر و چگونه عزم نکنم ، حال آنکه تویی آمر.  

عزم سفر نمودی وآماده شدی برای سفر به سوی محبوبت  چرا که جدت رسول الله همان شب که در کنار قبر او به خواب رفتی به تو گفته بود که خدا می خواهد که تو را کشته ببیند پس گفتی:

الهی اخرجنی من ذل نفسی وطهرنی من شکی و شرکی قبل حلول رمسی

ای خدا مرا از ذلت و خواری نفسم رهایی ده و ازپلیدی شک و شرک جانم اک ساز پیش از آنکه مرگم فرارسد و خدای من بک انتصر فانصرنی و علیک اتوکل فلا تکلنی.

و به راستی که دلت پر بود از معرفت محبوب آنگاه که می گفتی : انت الذی اشرقت الانوار فی قلوب اولیائک حتی لم یحبوا سواک

و به راستی که اغیار را ز دل خویش محو کرده بودی و جز محبت خدا در دلت نبود آنگاه که می گفتی: انت الذی ازلت الاغیار عن قلوب احبائک حتی لم یحبوا سواک .

و اکنون سه روز است که در کربلا به انتظار نشسته ای تا آن خواب شیرین تعبیر شود و موعد آن سفر که مدتها در انتظارش بودی فرا رسد.....................................(ادامه در پست بعدی)

 


¤ نویسنده: سید حسین رضوی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 4
مجموع بازدیدها: 8191
 

»» درباره خودم
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» آهنگ وبلاگ